انجمن های علمی دانشجویی در سال 91 با رشدی دو برابری روبرو بوده و بر اساس فعالیت این انجمن ها 7 انجمن به عنوان انجمن برتر معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران: دکتر سیدی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این خصوص گفت: انجمن های علمی دانشجویی نهادی است که امکان فعالیت ضابطه مند علمی دانشجویان علاقمند و داوطلب در این فعالیت ها را در عرصه های مختلف علمی به صورت گروهی و در کنار اساتید فراهم می سازد.
 
وي افزود: از جمله اهداف انجمن های دانشجویی ایجاد زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادها، افزایش مشارکت و رقابت دانشجویان در فعالیت های علمی، تعمیق دانش و بینش علمی دانشجویان با بهره گیری از توان علمی اعضای هیات علمی است.
 
سیدی تصریح کرد: ملاک های خاصی برای انتخاب انجمن های برتر حمایت از آنها وجود دارد و بر این اساس 7 انجمن دانشجویی کشور را انتخاب کرده ایم که عبارتند از:
 
انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه تهران.
 
انجمن علمي دانشجويي زيست شناسي دانشگاه شيراز
 
انجمن علمی پارچه و لباس دانشگاه الزهرا.
 
انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه خوارزمی.
 
انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه فردوسی مشهد.
 
انجمن علمی دانشجویی بازی سازی دانشگاه مازندران و انجمن علمی دانشجویی معماری از دانشگاه یزد.
 
معاون علمی و پژوهشی معاونت علم و فناوری رئیس جمهور افزود: تعداد انجمن های علمی از سال 88 تا کنون رشدی 2 برابری داشته که معاونت نیز بر اساس فعالیت های آنها حمایت خود را نیز از سال 88 تا کنون بیشتر کرده است./ع2

برچسب ها: انجمن ، علمی ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار