سختی کار در تلویزیون و تمام مشکلات آن را به خاطر عشق، علاقه و ارتباط با مردم تحمل می کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ دومین نشست خبری مجموعه تلویزیونی "زمانه" با حضور "حسن فتحی" (کارگردان) ، "اسماعیل عفیفه" (تهیه کننده) و "علیرضا کاظمی‌پور" (نویسنده) در خانه هنرمندان برگزار شد.
"حسن فتحی"، کارگردان در ابتدا گفت: از مخاطبان این اثر با دلگرمی تشویق‌ها و استقبال خودشان از این اثر باعث کاسته شدن خستگی از وجود ما شد و در مرحله بعد از رسانه‌ها، منتقدان به این اثر که ما را شایسته حمایت دانسته، و از حمایت دریغ نکردند تشکر می‌کنم.
وی افزود: از حضور من در تلویزیون 20 سال می‌گذرد من از این رسانه با مردم حرف می زنم مردمی که در مدت این سالها مخاطبان آثارم بودند.
وی تصریح کرد: این مردم به قدری برای من عزیز هستند که وجود برخی مشکلات آزار‌دهنده و دلسرد کننده را به خاطر ارتباط با مردم تحمل می‌کنم.
"فتحی" ادامه داد: تلویزیون یک رسانه تاثیرگذار فرهنگی است و بدلیل ارتباط با چند میلیون نفر و همچنین واسطه خوبی برای طرح مسائلی از طریق قصه و داستان با توده‌های بیرونی مردم ارزش برخی گرفتاری‌ها و مسائل را دارد.
وی اظهار داشت: بنابراین همچنان در صورت فراهم بودن موقعیت‌های مناسب تمایل به فیلم سازی در تلویزیون دارم تا در این پیوند با مخاطبان خود باشم.
وی در خصوص ساخت آثار تاریخی عنوان کرد: من دغدغه‌های تاریخی دارم اصلا احساسم بر این بود که در چند سال گذشته شرایطی فراهم شود تا به موضوعات اخلاقی مانند دروغ، ریا، پنهان‌کاری و خشونت بپردازم که تمام آحاد و اجتماع را آزرده کرده است.
وی در خصوص ساخت سریال تاریخی اظهار داشت: از حدود سه سال گذشته با همکاری "اسماعیل عفیفه" و "کاظمی‌پور" طرح خود را به تلویزیون ارائه دادیم ولی هنوز به ما جواب قطعی نداده‌اند.
"فتحی" در خصوص این سریال اظهار داشت: این سریال در خصوص "سلطان محمد‌خدابنده" در عصر صفویه است و دارای قصه‌ی بسیار جذاب است و امیدوارم امکان ساخت آن فراهم شود.
"فتحی" در خصوص پایان "زمانه" بیان کرد: یکی از دلنشین‌ترین پایان کارهایی که ساختم مربوط به سریال "زمانه" است چرا که دارای پایان دوپهلو، معلق است تا مخاطب براساس سلیقه‌ی خود پایان آن را حدس بزند./ص
برچسب ها: دومین ، نقد ، زمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار