عضو شورای عالی حوزه اعطای تسهیلات مناسب کتاب را به حوزویان خواستار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب حوزه در قم با تاکید بر اینکه کتاب باید در خدمت رشد و تعالی جامعه باشد برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه را گام فرهنگی ارزشمند در این جهت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد : تسهیلات مناسب در اختیار حوزویان قرار گیرد تا از این نمایشگاه بیشتر استفاده کنند.
وی بهترین مکان صرف بودجه های فرهنگی را برای رشد آموزه های دینی و حوزه های علمیه دانست و گفت: نباید به کتابهای دین / اخلاق و عفت زدا و انحراف زا اجازه نشر داده شود و جلوگیری از آن نه تنها نفی آزادی فکر نیست بلکه پاسداری از سلامت و امنیت فکر جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اظهار داشت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد موظف به پاسداری از فکر و اندیشه مردم در حوزه مسئولیت خود است و باید به آن توجه داشته باشد.
عضو شورای عالی حوزه با اشاره به ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف خود از تهاجم و ناتوی فرهنگی/ کار فرهنگی عمیق و سازنده را ضرورت و کار بزرگ و وظیفه ای همگانی در جمهوری اسلامی دانست و گفت: صدا و سیما بویژه سیمای جمهوری اسلامی در این زمینه موثرترین نقش را دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.