يک آرايشگر غير حرفه اي که قصد آموزش خودآرايي مو در يک ويدئو را داشت حين اجراي برنامه موهاي خود را به طرز وحشتناکي سوزاند.

يک آرايشگر غير حرفه اي  در فرانسه که قصد آموزش خودآرايي مو در يک ويدئو را داشت حين اجراي برنامه موهاي خود را به طرز وحشتناکي سوزاند.



او با يک دستگاه فر کننده موي الکترونيکي در حال آموزش فر کردن موها ديده ميشود و لحظه به لحظه کار خود را توضيح ميدهد . در ابتداي تصاوير او بخشي از موهايش را بين انگشتانش ميگيرد و ميگويد اگر قصد داريد فرهاي زيبايي داشته باشيد بخش بزرگي از موها را انتخاب کرده و آنرا دور بخش فلزي دستگاه بپيچانيد و حالا تا بيست و يا بيشتر بشماريد.

اما هنگاميکه او دستگاه را از سرش دور ميکند به جاي ديده شدن يک تکه موي فر شده تعجب خانم مربي ديده ميشود که با وحشت به موهاي خود که سوخته و دور دستگاه باقي مانده است نگاه ميکند.


اين تصاوير که در اينترنت قرار داده شده بينندگان زيادي داشته است . بعضي ها معتقدند اين تصاوير واقعي نيست و وحشت اين زن کاملا مصنوعي به نظر ميرسد. اين خانم حتي در صفحه فيس بوک خود در اين زمينه مطالبي نوشته است و به شوخي در مورد آن صحبتهايي داشته است.




منبع:پرداد


برچسب ها: سوتی ، آرایشگر ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
jack
۲۰:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
چی بگم!!!
آخه خبر خیلیییییییییییییییییییی مهمه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
jack
۲۰:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
چی بگم!!!
آخه خبر خیلیییییییییییییییییییی مهمه!!!!
آخرین اخبار