سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ولاسکو هنوز در خصوص اتفاقات و حواشی بوجود آمده در لیگ برتر اطلاعاتی ندارد.

امیر خوش خبر  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به آنکه قرار است ولاسکو روزهای پایانی هفته جاری به تهران سفر کند من طی تماس هایی که با وی داشتم موضوع حواشی بوجود آمده در بازی پیکان و کاله آمل را برایش بازگو نکردم.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: نمی دانم ولاسکو در خصوص اتفاقات بوجود آمده بازی هفته گذشته چه موضعی بگیرد ولی آنچه مسلم است، این مسایل و اتفاقات مورد تأیید ولاسکو نخواهد بود.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: ولاسکو در گذشته واکنش خود را نسبت به حواشی بوجود آمده در والیبال نشان داده و اعلام کرده که ملی پوشان باید برای دیگر والیبالیست های الگو باشند.

خوش خبر در پاسخ به این سئوال که آیا ولاسکو اقدام به خط زدن بازیکنان حاشیه ساز لیگ از اردوهای تیم ملی خواهد کرد یا خیر، گفت: نمی دانم ولاسکو در خصوص حاشیه سازان اقدام به اتخاذ تصمیمات قهرآمیز بگیرد یا خیر در هر صورت ما منتظر هستیم تا وی به تهران بیاید.

وی تصریح کرد: دوست ندارم پیش از آن که وی سند و مدرک مربوط به بازی را ببیند برای وی به طور شفاهی اتفاقات را شرح دهم چون من در سالن نبودم و به طور دقیق و ریز از مسایل بوجود آمده مطلع نیستم. در چنین شرایطی بازگو کردن اتفاقات کار درستی نیست.

خوش خبر یادآور شد: به طور کلی اتفاقات بوجود آمده در لیگ امسال بسیار بد و به ضرر والیبال در سطح کلان است.
چون در حال حاضر والیبال ایران در آستانه ورود به مسابقات لیگ جهانی که بالاترین سطح رقابت ها است می باشد و بازیکنان باید این موضوع را به خوبی درک کنند./مح
برچسب ها: خوش خبر ، ولاسکو ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.