یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مجامع بين‌المللي و افکار عمومي باید متوجه خواسته‌های به حق ملت مظلوم فلسطین باشند و برای آزادی این ملت با یکدیگر متحد شوند تا از نفوذ رژیم جعلی در منطقه جلوگیری کنند.

" احمد بخشايشي " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به جنایات روزافزون رژیم جعلی صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: ملت مظلوم فلسطین همواره در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده که مجامع بين‌المللي و افکار عمومي باید متوجه خواسته‌های به حق آنها باشند و برای آزادی این ملت مظلوم با یکدیگر متحد شوند تا از نفوذ این رژیم جعلی در منطقه جلوگیری کنند.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ایران برای آزادی ملت مظلوم فلسطین پيشنهاد برگزاری رفراندوم را ارائه کرد اما برخی کشورها پيشنهاد مستقر شدن دو دولت در يک سرزمين را دادند که این خواست ملت فلسطین نبوده و تحقق اهداف آنهابه ميزان مقاومت و اتحادشان بستگی دارد.

اين کارشناس سياست خارجي در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمين‌های اشغالي به گونه‌اي است که سعي دارند افکار جامعه جهاني را با خود همراه کنند و از سوي دیگر به اختلافات داخلي فلسطيني دامن زنند که تاکنون اين راهکارها باعث زوال هرچه بیشتر و سریع‌تر این رژیم غاصب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار