سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الریان گفت: امکاناتی که قطری ها برای ما تدارک دیده اند بسیار ضعیف بود.

امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری امروز 8 اسفند ماه اظهار داشت: من مدیر هستم و با مسائل  مدیریتی آشنایی کامل دارم اما هتل،  امکانات و حتی غذا را که میزبان برای ما تدارک دیده بسیار ضعیف بود.

 وی در خصوص  بازی با الریان تصریح کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به قطر آمده ام ومی توانم دوستان قدیمی خود را دوباره ببینم اما در خصوص بازی فردا باید  اشاره کنم که استقلال برای باخت به این کشور نیامده است و تمام هدف ما پیروزی و کسب سه امتیاز در این بازی است چرا که تیم ما یک تیم بزرگ و پر آوازه است که با کسب دو عنوان قهرمانی،  دو نایب قهرمانی و دو سومی در بازی های آسیایی تن همه حریفان را به لرزه در می آورد.
 
وی افزود: درست است که بازیکنان الریان اکثرا دو ملیتی هستند اما آنها باید بدانند که استقلال بازیکنان بزرگ و خوبی دارد که همواره می تواند برای حریفان دردسر ساز  باشد.

**آگوئرو: استقلال حریف چقری است

 
سرمربی تیم فوتبال الریان گفت: شناخت خوبی از تیم فوتبال استقلال تهران داریم و می دانیم که حریف چقری را پیش روی خود مشاهده خواهیم کرد.

 آگوئرو در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت:  تیم فوتبال استقلال بازیکنان خوبی  دارد و ما هم کاملا با بازی آنها آشنا هستیم اما مزیت  ما نسبت به استقلال در این بازی بیشتر است چرا که ما از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و این دیدار در زمین ما برگزار می شود اما به هر حال می دانیم که حریف فردای ما بسیار چقر و سر سخت است و ما به دنبال سه امتیاز از این حریف خود هستیم.

** سید مهدی رحمتی: الریان را مثل سال گذشته شکست می دهیم

 دروازه بان  شماره یک تیم فوتبال  استقلال تهران گفت:تمام تلاش من و بازیکنان باشگاه این  است که الریان را مثل سال گذشته شکست دهیم.
 
سید مهدی رحمتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و الریان اظهار داشت:  همانطور که  علاقه مندان به فوتبال استحضار دارند ما در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال گذشته  توانستیم تیم فوتبال الریان را هم در بازی رفت و هم در بازی دور برگشت شکست دهیم، البته به این نکته واقف هستیم که این دیدار در خانه حریف برگزار می شود ولی ما به دنبال کسب سه امتیاز این بازي هستیم تا بتوانیم روحیه و انگیزه های لازم را برای قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بدست آوریم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار