رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: از اول اسفند ماه جاری تا روز ششم این ماه، زائران مدینه منوره از 2 هزار و 708 خدمت پزشکی و پیراپزشکی هم بهره مند شدند.

علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه، 31 نفر از این مراجعه کنندگان به بیمارستان مدینه اعزام و 12 نفر بستری شدند، گفت: همچنین 8 نفر به دستگاه دیالیز وصل شدند و 3 نفر هم مورد جراحی و آنژیوگرافی قرار گرفتند.
ریاض در ادامه از افتتاح پنجمین مطب پزشکی این مرکز با نام مبارک امام جعفر صادق(ع) در هتل فصول الخیر در صبح امروز خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در شش روز اول اسفند ماه جاری، تعداد 5 هزار و 751 نفر به درمانگاه و با مطب های مرکز پزشکی حج، مستقر در مدینه منوره مراجعه کردند و توسط متخصصان با پزشکان عمومی، معاینه شدند.
ریاض با بیان اینکه چهار مطب، یک درمانگاه و یک پایگاه سیار پزشکی که در مسجد شجره مستقر است، گفت: این پزشکان در مدت عملیات عمره مفرده به زائران مدینه منوره خدمات پزشکی ارائه می دهند.
ریاض ادامه داد: در این مراکز، علاوه بر ویزیت توسط پزشکان، خدمات درمانی نظیر بستری موقت، سرم درمانی، جراحی موضعی، تست قند خون، نوار قلب، پانسمان و تزریقات نیز ارائه می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار