استان‎های پایلوت برای اجرای طرح تعالی استانداری‎ها شامل قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و اصفهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور با اشاره به اينكه ارائه یک الگوی متعالی در استانداریها یکی از دغدغه‏ های مهم وزارت کشوراست گفت: سازماندهیهایی در این زمینه در وزارت کشور صورت گرفت.

شجاعان با اشاره به موفقيت  استان زنجان در پیادهسازی مدل تعالی استانداری افزود: استانداری‏ها به عنوان عالیترین دستگاه حاکمیتی در سطح هراستانی باید یک الگو و روش برای تعالی مجموعه خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با وجود یک الگوی متعالی، مدیریت دستگاههای اجرایی ممکن می‏شود، ادامه داد: براین اساس دستگاههای هر استان با یک الگوی مناسب کارها را سازماندهی می‏کنند.

مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور ،با تأکید بر اینکه مطالعاتی براساس الگوهای موجود در سطح جهان صورت گرفت،  اظهار کرد: الگوی بومی‏ شده براساس شرایط حاکمیتی در استانداری‏ها طراحی و تعریف شد.

شجاعان با بیان اینکه پنج استان به عنوان پایلوت برای اجرای مدل تعالی استانداری‏ها در کشور برگزیده شد، تصريح كرد: این استانها زمینههای لازم برای اجرای طرح موردنظر را دارند.

وی با اشاره به اینکه استانهای پایلوت برای اجرای طرح تعالی استانداریها شامل قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و اصفهان بوده است،  خاطر نشان كرد:ظرفیت این استان‏ها و تعهد استانداران به مدلهای بهروز مدیریتی از جمله معیارهای انتخاب این استان‏ها برای اجرای الگوی تعالی استانداری بوده است./س


 

برچسب ها: اجرای ، پایلوت ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.