دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: كشورهایی كه در برابر ما بداخلاقی كردند و عمق اردات مردم به اسلام و ایران را نمی دانند كه اگر می دانستند اینقدر توطئه و تحریم نمی كردند و مردم ایران در اولین آزمون در راهپیمایی 22 بهمن به آنها جواب قاطعی داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محسن رضایی افزود: مردمی كه در راهپیمایی 22 بهمن شركت كردند پیام مهمی به دشمنان دادند اینكه تحریم را ادامه ندهید چراكه مردم روبروی نظام قرار نمی گیرند و البته آنها این پیام را بخوبی دریافتند و بسته پیشنهادی جدید آنها در مذاكرات اخیر نشان دهنده این امر است.

وی گفت : امیدواریم این پیام رامسوولان نیز دریافت كرده و مشكلات اقتصادی را مدیریت كنند.

رضایی افزود : منظور دشمنان از تحریم ها بیشتر شدن فشار اقتصادی به مردم است وباید ما با مدیریت و كنترل گرانی و بیكاری از حلقه تحریم بیرون بیاییم .

وی گفت: اگر اقتصاد در مسیر درستی باشد علاوه بر كاهش فشار بر مردم، تحریم ها خنثی شده و دشمن شكست می خورد كه این خود دستاورد بزرگی است و مسوولان باید در این جهت حركت كنند چرا كه این بزرگترین هدیه به ملت ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینكه امروز اقتصاد مساله مهم كشور است، افزود: همه باید در كنار هم تلاش كنیم در این مسیر تا پیروزی سیاسی و گشایشی در زندگی مردم ایجاد شود.

وی گفت: امروز اقتصاد هم جنبه جهادی دارد و هم اجتماعی و بیرون كردن تورم و بیكاری از بیرون كردن صدام از پنج استان كشور كمتر نیست چرا كه زندگی مردم امری مقدس است و نباید بگذاریم مردم زیر فشار باشند.

رضایی افزود: برای رفع مشكلات مردم باید روی پای خود بایستیم یعنی ظرفیت ها را شناسایی كرده و ثروت ها و سرمایه ها را فعال و مدیریت كنیم.

وی در ادامه با بیان اینكه ما باید از سرمایه های خود بیشترین بهره را ببریم، گفت: مهمترین این سرمایه ها نه نفت و گاز بلكه جوانان تحصیل كرده و جویای كار ما هستند و اطمینان دارم كشور در سال های آینده در زمینه اقتصادی درخشش قابل توجهی خواهد داشت و آمریكا به اشتباه خود اعتراف خواهد كرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تحریمها ، علیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.