سمینار تخصصی منسوجات هوشمند به همت کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی صبح امروز هشتم اسفند ماه با حضور جمعی از اساتید ، پژوهشگران، فعالان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر در دانشکده نساجی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر عبدالحسین صادقی در سمینار نساجی هوشمند با اشاره به اهداف تاسیس کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی گفت: هدف از برنامه ریزی این سمینار ایجاد زمینه ای برای پرداختن علاقمندان و دانشجویان به موضوع منسوجات هومشند در قالب پایان نامه ها، پژوهش های کاربردی و طرح مساله در صنایع است.

به گفته ی وی این کانون پیش از این سمینار مهندسی فروش و سمینار ژئوسنتتیک ، کاربرد ها و روش های تولید را برگزار کرده است که این دو توانستند توجه متخصصان را به این دو موضوع مهم جلب کنند و آن ها را به تاثیر گذاری در صنعت نساجی با پرداختن به این دو موضع تشویق کنند.

به گفته  دبیر کانون هماهنگی دانش و نساجی این کانون آماده دریافت پیشنهاد های متخصصان و صنایع برای برگزاری سمینار های تخصصی در این زمینه است و از پیشنهاد های فعالیت های مشترک در زمینه فعالیت نساجی استقبال می کنند.

صادقی در پایان اظهار داشت: در زمینه صنعت نساجی برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این امکان وجود نداشت که بتواند برای تک تک محصولات آن کانون هماهنگی تنظیم کند اما همین کانون تشکیل شده تلاش می کند تا به تمامی زیر مجموعه های نساجی بپردازد و برای رسیدن به این موضوع از تمامی فعالان و متخصصان حوزه نساجی همچون اتحادیه صادر کنندگان ، وارد کنندگان و دانشکده های مختلف دانشگاه ها عضو پذیرفته است.

یادآور می شود: سمینار تخصصی منسوجات هوشمند با موضوعاتی همچون معرفی و طبقه بندی منسوجات هوشمند ، منسوجات الکترونیکی و قابل پوشش هوشمند مواد و روش های تکمیلی در تولید منسوجات هوشمند کاربرد ساختارهای نانو لیفی در منسوجات و پوشاک هوشمند و مواد تکمیلی در پزشکی تا عصر امروز سه شنبه 8 اسفند ادامه دارد./ح
برچسب ها: پژوهش ، نساجی ، پژوهشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.