مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت:نمايشگاه فرصتهاي سرمايه گذاري فرصتي براي ارائه توانمنديهاي استان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، علي کاظمي از برگزاري نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري خبرداد و افزود: اين نمايشگاه فرصتي براي ارائه فرصت هاي سرمايه گذاري در بخش هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ميباشد.

وي افزود:تاکنون 21 فرصت سرمايه گذاري در قالب مناطق نمونه و تاسيسات گردشگري و بازارچه صنايع دستي آماده شده است که در فضايي بالغ بر 150 مترمربع به معرض نمايش قرار خواهد گرفت.

وي گفت:با توجه به اهميت اين موضوع در راستاي معرفي استان به سرمايه گذاران داخلي و خارجي، دبيرخانه فرعي جهت رسيدگي به امور همايش در استان تشکيل که به همين منظور 3 جلسه برگزار شده است.ضمناً دعوتنامه هايي نيز جهت حضور سرمايه گذاران استان در نمايشگاه ارسال شده است.

وي در خاتمه افزود:اين نمايشگاه از مورخه 16/12/91 لغايت 18/12/91 در محل دائمي نمايشگاههاي بين الملي استان تهران برگزار مي شود.

لازم به ذکر است استانداري خراسان شمالي،ادارات کل محيط زيست،حمل و نقل و پايانه، راه و شهرسازي، شرکت شهرک هاي صنعتي و مرکز حمايت سرمايه گذاري استان نيز در برگزاري اين همايش همکاري لازم را به عمل مي آورند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.