پايگاه اطلاع رساني «همايش بين المللي انديشه‌هاي فلسفي استاد شهيد مرتضي مطهري» به سه زبان فارسي،‌ عربي و انگليسي راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حسین عابد مدير اجرایی اين پايگاه اظهار داشت: اين پايگاه اطلاع رساني از پنج بخش؛ «موضوعات همایش»،‌ »نحوه تنظیم و ارسال مقاله»،‌ «ارسال مقاله»،‌‌ «اخبار» و «تماس با دبيرخانه» تشكيل شده است.
وی با بیان اینکه پذیرش مقاله در این همایش علاوه بر زبان فارسی، به زبان های عربی و انگلیسی نیز انجام می شود، گفت: از اینرو زبان های عربی و انگلیسی این تارنما (سایت) نیز همچون زبان فارسی به بخش های فوق الذکر تقسیم بندی شده اند تا محققان و نویسندگان غیرایرانی به آسانی و سرعت بتوانند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
وی اعلام کرد: «همایش بین المللی اندیشه‌های فلسفی استاد شهید مرتضی مطهری» به مدت دو روز آبان ماه سال آینده در قم و تهران با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار می شود؛
محققان چکیده مقالات خود را می توانند تا 20 فروردین سال آینده به دبیرخانه این همایش ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت (تارنمای) این همایش به نشانیhttp://conf.motahari.ir مراجعه و یا در قم با تلفن 2935690 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.