رييس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي از دعوت 3 ورزشكار استان به اردوي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هادی رضایی با بیان این خبر گفت: پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشور از ۱۸ اسفندماه به مدت ۸ روز در تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: جواد شکوهی نسب، سعید ایزانلو، محمد اندایش، ۳ بسکتبالیست خراسان رضوی از سوی فدراسیون به این اردو دعوت شدند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با اشاره به پایان رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی بانوان استان اظهار داشت: این رقابت‌ها که با حضور ۵ تیم به میزبانی شهرستان نیشابور آغاز شده بود با قهرمانی تیم کاشمر به پایان رسید و تیم‌های تربت حیدریه و نیشابور به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رضایی با اشاره به قهرمانی نماینده تنیس روی میز جانبازان و معلولین خراسان رضوی در دهمین دوره رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور بیان کرد: این مسابقات از اول تا ۴ اسفندماه در کرج برگزار شد که تیم فرش مشهد آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش در دیدار نهایی با شکست ۴ بر ۲ تیم بانک دی تهران به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

وی یادآور شد: تیم تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول خراسان رضوی نیز با شایستگی به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های باشگاه‌های کشور که از اول تا سوم اسفندماه در همدان برگزار شد، دست یافت.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: تیم تنیس روی میز بانوان استان که با مربیگری عفت برنا به این رقابت‌ها اعزام شده بود در کلاس نشسته به مقام دوم دست یافت و در کلاس ایستاده رده سنی بزرگسالان و جوانان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کرد.  /س

 

برچسب ها: دعوت ، ورزشکار ، مشهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.