سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: تغییر رأی کمیته انضباطی به نفع تیم صبا شرکت حفاری را با مشکل روبرو می کند، اما این رفتارها باعث می شود تیم ها به صورت حرفه ای تر خلاف کنند تا بتوانند پیروز باشند.

سید مهدی ابطحی سرمربی تیم شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم صبا برای بازگرداندن رأی کمیته انضباطی به افرادی متوسل شدند که صاحب قدرت هستند و می توانند در تصمیمات کمیته تأثیر بسزایی داشته باشد پس از اعتراض مسئولان صبای قم به رأی قاطع کمیته انضباطی تصاویری در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت که مونتاژ شده بودند و گویای جریانات واقعی که در زمین بوجود آمد، نبود.

وی افزود: دو دقیقه ای پایانی رقابت به دلیل حواشی ایجاد شده در سالن حدود 15 دقیقه به طول انجامید اما در فیلمی که به استناد آن رأی به نفع تیم صبای قم تغییر کرد هیچ یک از این صحنه ها به چشم نمی خورد.

ابطحی در ادامه بیان داشت: هفته قبل کمیته انضباطی با استناد به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نماینده فدراسیون که در سالن حضور داشت تیم شرکت حفاری را پیروز اعلام و صبا را جریمه کرد، می خواهم بدانم در این یک هفته چه چیزی عوض شد که رأی کمیته انضباطی را بازگرداند در صورتی که گزارش نمایند فدراسیون ایستاده بود این شخص باید جریمه شود در غیر این صورت باید به صحبت رأی اعلام شده شک کرد.

سرمربی تیم شرکت حفاری خاطرنشان کرد: با یک نگاه سطحی به این موضوع می توان دریافت که مسئولام صبا برای تغییر رأی به افراد صاحب نفوذ و قدرت نزدیک شدند تا از این راه حمایت آنها را کسب کنند معتقدم این افراد نیز تنها با این فکر که در حق تیمی ظلم نشود از صبا حمایت کرده اند اما غافل از اینکه در سالن این شرکت حفاری بود که مورد ظلم واقع شد در صورتی که فدراسیون به این روند ادامه دهد تیم ها راه های حرفه ای تر خلاف کردن را برای رسیدن به هدف خود می آموزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفتارهای مسئولان فدراسیون باید به گونه ای باشد که تیم ها از خلاف بترسند نه اینکه راه های حرفه ای تری برای انجام آن بیاموزند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار