معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم بیان کرد: پیش بینی می شود آمار زائران استان قم در نوروز 92 با 30 درصد افزایش نسبت به سالیان گذشته مواجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محرری با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم به عنوان یکی از دو قطب زیارتی کشور، خاطر نشان کرد: استان قم با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی کنونی و شاهراه بودن برای 17 استان کشور، توانسته است آمار مناسبی برای زائران را به خود اختصاص دهد.
معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه آمار زائران استان قم همه ساله با 20 تا 30 درصد رشد مواجه است، اعلام کرد: وضعیت استان قم نسبت به سالیان گذشته با افزایش مواجه بوده است اما هنوز نیز می بایست فعالیت های بسیاری را در سطح استان قم اجرایی کرد تا به وضعیت ایده آل دست یافت.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به دسترسی بیش از 40 میلیون نفر به شهر مقدس قم در کمتر از چهار ساعت، عنوان کرد: این موضوع ظرفی بسیار بالایی برای استان قم است و مسئولان آستان مقدس امام زادگان باید با حفظ آراستگی محیط، ارائه خدمات فرهنگی، حضور دائمی برای خدمت رسانی و برخورد مناسب با زائران، نصب علائم راهنمایی زائر و نصب علائم معرفی کننده آستان امام زادگان، این موقعیت را قدر دانست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.