فرماندار اهواز از آماده سازی 304 آموزشگاه برای اسكان مسافران نوروزی و كاروان راهیان نور توسط آموزش وپرورش خبر داد و گفت:سه هزار كلاس درس برای اسكان مسافران و كاروان های راهیان نور در اهواز آماده می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'عبدالعزیز فدعمی' درجلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان افزود:باتوجه به سفر كاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی از اواخر اسفندماه به شهرستان اهواز ضروری است با مشاركت و هماهنگی همه دستگاه ها تمهیدات لازم جهت تامین امكانات و پذیرایی هرچه بهتراز آنها بعمل آید .

وی افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته در كمیته اسكان و پذیرایی ستاد نوروزی شهرستان اهواز در آستانه تعطیلات نوروزی ، برنامه ریزی برای اسكان میهمانان نوروزی توسط چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان اهواز انجام شده و تلاش شده تا فضای مناسبی جهت رفاه و آسایش مسافران نوروزی فراهم آید.

فدعمی با بیان اینكه محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهوازو پارك لاله توسط شهرداری جهت اسكان میهمانان نوروزی درنظرگرفته شده افزود: امكان برپایی چادر توسط مسافران در این محل ها فراهم شده است.

وی گفت:تامین امنیت مناطق اسكان میهمانان در دستور كار نیروی انتظامی قرار گرفته و مراكز بهداشت شهرستان بر محل های اسكان نظارت كامل خواهند داشت./س
برچسب ها: آموزشگاه ، اسکان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.