طی مراسمی با حضور معاونان عمراني و پارلماني دانشگاه آزاد بیش از ۶ هزار متر مربع پروژه عمرانی واحد سیرجان در قالب ۷ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي ، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، کتابخانه ،سلف سرویس، سر در این دانشگاه و پیاده رو سلامت  افتتاح و به بهره برداری رسید وکلنگ احداث مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی، مجموعه ورزشی این دانشگاه نیز به زمین زده شد.
بر اساس این گزارش، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با زیربنای 4 هزار متر مربع شامل 29کلاس ، دفاتر مدیران گروه، دفاتر اداری و آموزشی و با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 800 میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان کتابخانه این دانشگاه شامل سالن مطالعه خواهران، برادران و اساتید، کتابخانه دیجیتال، مخزن، مرجع و مدیرت نیز با 1100 متر مربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال، ساختمان سلف سرویس شامل سالن غذا خوری برادران ، خواهران، آشپزخانه، بوفه، محل توزیع غذا و کافی نت با 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال ، پیاده رو سلامت با 25 هزار متر مربع مساحت شامل اجرای سنگ فرش و جدول گذاری فضای سبز، وسایل بدنسازی و  آب نما و اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 6 ماه و سردر و فضاهای جانبی شامل انتظامات، ورودی برادران و خواهران و فضاهای جانبی ایستگاه اتوبوس، تاکسی و پارکینگ دانشجویی این دانشگاه نیز با 200 متر مربع زیربنا افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
کلنگ  احداث مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی شامل 10 باب آزمایشگاه، 14 باب کارگاه، 12 باب کلاس و اتاق مربی که قرار است با زیر بنای2100 متر مربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال ساخته شود و همچنین مجموعه ورزشی این دانشگاه شامل سالن های والیبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال، اتاق های مربی، بهداری، سونای خشک و رختکن، سالن های ورزش های رزمی، کشتی، بدنسازی و شطرنج و جایگاه تماشاگران که قرار است با زیربنای 4 هزار متر مربع و با اعتبار 24 میلیارد ریال احداث شوند نیز به زمین زده شد.

 با اقتصاد مقاومتي به سرعت پيش مي رويم

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به همین مناسبت دیروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شده بود گفت: برای ما ایرانی ها هیچ بن بستی وجود ندارد و هر وقت با مانعی برخورد کنیم یا راهی کشف می کنیم یا راهی برای آن می سازیم.
حمید عباسی افزود: باید با تمام توان تلاش کنیم و بدانید با اقتصاد مقاومتی مبتنی بر استفاده از ظرفیت های موجود می توانیم بر مشکلاتی که دشمنان برایمان بوجود آورده اند فارغ بیاییم و پروژه هایمان را با همین سرعت و حتی بیشتر به پیش ببریم.
وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: این پروژها از هم دلی بین همکاران این مجموعه دانشگاهی نشان دارد که شاخصه یک سیستم موفق و کارآمد است و آرزو می کنم این روند ادامه پیدا کند و هم دلی بین شما همیشه پابرجا باشد.
عباسی تأکید کرد: در پروژه ها یتان پیوست فرهنگی و نقشه راه فرهنگی که فرهاد دانشجو ابلاغ کرده را مورد توجه داشته باشید و تا زمانی که پروژه هایی با نگاه فرهنگی در راستای توسعه کیفی دانشگاه ایجاد بشود ما هم حمایت می کنیم.

دانشگاه آزاد اسلامي بزرگترين دانشگاه حضوري جهان است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به جایگاه علم وعالم در اسلام گفت: برای فتح قله های علم و دانش و ایستادن در مقابل استکبار راهی بهتر از توجه کردن به دانشگاه ها و حوزه های علمی نیست.
حجت الاسلام ملک محمدی دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین دانشگاه حضوری جهان معرفی کرد و گفت: ما دانشگاهی با یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو و نزدیک به 35 تا 40 هزار عضو هیئت علمی  و استاد و حدود 45 هزار کارمند و 500 واحد دانشگاهی و مراکز سما با این حجم در هیچ کجای دنیا نداریم و امروز علاوه بر 5 کشوری که دانشگاه آزاد در آنها شعبه دارد بیش از 15 کشور نیز درخواست راه اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آن کشورها را دارند.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را بهترین الگو در اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این همه طرحهای عمرانی که افتتاح و کلنگ زنی شد، سند افتخار و اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شاکر باشیم./ز2

برچسب ها: عمرانی ، پروژه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار