دو پروژه حفاظت الكترونیك مربوط به مجتمع صنعتی شماره 5 اهواز و مجتمع صنعتی آبتیمور در شركت نفت و گاز كارون به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز كارون گفت: این طرح ها با هدف افزایش امنیت تاسیسات و اموال شركت ملی نفت ایران توسط مجری طرح های تاسیسات جنبی نفت و گاز، ابزار دقیق شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با همكاری و نظارت حراست شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حراست شركت بهره برداری نفت و گاز كارون اجرا شد.

'محسن دهانزاده' در خصوص پروژه حفاظت الكترونیك مجتمع صنعتی شماره پنج اهواز، گفت: این پروژه جهت حفاظت و حراست از مجموعه صنعتی شماره 5 اهواز كه شامل واحد بهره برداری، ایستگاه تقویت فشار گاز و واحد نمكزدایی می باشد، اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه شامل سیستم حفاظت پیرامونی كابل میكروفونی، دوربین های ثابت جهت تصویربرداری از دروازه ها و دوربین های دام گردان جهت نظارت تصویری از مجموعه است.

، مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز كارون گفت: عملكرد این سامانه به نحوی است كه سامانه حفاظت پیرامونی وظیفه كنترل حصار پیرامونی را به عهده دارد و در صورت بروز هرگونه تجاوز به حریم، نزدیكترین دوربین متحرك بصورت خودكار شروع به تصویربرداری از محل مورد نظر می كند.

وی هزینه اجرای پروژه حفاظت الكترونیك مجتمع صنعتی شماره پنج اهواز را بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون ریال، عنوان كرد و گفت: این پروژه طی مدت زمان 24 ماه به پایان رسید .

مهندس دهانزاده در خصوص پروژه حفاظت الكترونیك مجتمع صنعتی آب تیمور، گفت: این پروژه نیز با هزینه ای بالغ بر یك میلیارد و 600 میلیون ریال، در دو بخش مجزا جهت حفاظت و حراست از دروازه ها و حصار پیرامونی واحد بهره برداری آبتیمور طی مدت زمان 24 ماه به اجرا درآمده است.

وی گفت:شركت بهره برداری نفت و گاز كارون هفت مجتمع بزرگ صنعتی در شهر اهواز و مناطق همجوار این كلانشهر دارد كه حفاظت و حراست از آنها در صدر اولویتهای این شركت قرار دارد.

شركت بهره برداری نفت و گاز كارون یكی از شركت های بهره بردار نفت و گاز تابعه شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب است كه روزانه بیش از یك میلیون بشكه نفت و حدود 700 میلیون فوت مكعب گاز تولید می نماید./س
برچسب ها: حفاظت ، الکترونیک ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.