معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: با احداث مسیر دسترسی تندرو به کندرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، دستیابی به اتوبان تهران – کرج برای خودروها تسهیل می شود.

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به این مطلب گفت:با باز گشایی مسیر تندرو در بزرگراه آزادگان ، بزرگراه شهید لشکری و اتوبان تهران کرج با افزایش حجم تردد خودروهای عبوری روبه رو شدند.
وی افزود:این در حالی است که کندرو مسیر جنوب به شمار در محدوده بزرگراه شهید لشکری توان پذیرش این حجم از بار ترافیکی را نداشت و باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در محور مذکور می شد به منظور حل این مشکل و روان سازی ترافیک در این مسیر ، دسترسی تندرو به کندرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بالاتر از تقاطع شهید لکشری احداث شد.
وی در ادامه افزود: بخش های مختلف بزرگراه امام علی(ع)  که یکی از مهم ترین بزرگراه های شمالی- جنوبی پایتخت است در حال آماده شدن با کیفیت مناسب است.
حسینی خاطر نشان کرد:به موازات پیشرفت عملیات اجرایی در مسیر اصلی بزرگراه احداث تقاطع های موجود در حد فاصل بزرگراه بعثت تا کمربندی شهر ری نیز تقریبا روبه اتمام است./ل

برچسب ها: معاون ، حمل ، حالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار