مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: با توجه به حضور نفرات شاخص در ترکیب تیم های حاضر در رقابتهای جام جهانی، این مسابقات سطح بالایی داشت.

علی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات جام جهانی از آن جهت کیفیت لازم ومطلوب را داشت که تیم آمریکا با نفرات المپیکی خود به این رقابتها آمده بود ،تیم روسیه نفرات شاخصی در ترکیب داشت ، بلاروسی ها با ترکیبی متحول شده پا به میدان گذاشتند و سایر تیم ها نیز از تک مهره های خوبی بهره می بردند.

وی ادامه داد: تیم ایران در حالی به فینال مسابقات جام جهانی رسید که تیم های ژاپن، بلغارستان، گرجستان و آمریکا را با اقتدار ازپیش رو برداشت و در دیدار نهایی نیز تیم روسیه را 6 بر یک شکست داد.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن تصریح کرد: در این دوره از مسابقات جام جهانی آزاد کاران اوزان 96 و 120کیلوگرم کشورمان کشتی های قابل قبولی گرفتند ودر واقع روی تشک مسابقه بدون اشتباه ظاهر شدند.

وی درباره این سوال که چرا در ترکیب تیم مقابل آمریکا از صادق گودرزی استفاده نشد گفت: در هر صورت نتیجه تیمی برای ما مهم بود ، گودرزی آمادگی صد در صدی نداشت و از آنجا که باروفس آمریکایی اصلی ترین رقیب او در وزن 74 کیلو گرم محسوب می شود صلاح نبود با این وضیعت مقابل او به میدان می رفت اما شک نکنید در صورت رویارویی در مسابقات جهانی 2013 صادق گودرزی کشتی متفاوتی برابر این آزاد کار کشتی بلد خواهد  گرفت.

دارنده مدال برنز جهان درباره برنامه آینده کادر فنی اظهار داشت: سومین مرحله کارگاه فنی تیم ملی به مدت سه روز از روز 9 اسفندماه آغاز خواهد شد، در اواخر همین ماه مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داریم وپس از آن در سال آینده خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهیم کرد./مح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار