سرمربیان دو تیم بسکتبال مهرام و ماهان بعد از جدال اول تیمشان در مرحله نیمه نهایی از شرایط بازی گفتند.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: خوشحالم که بازی را بردیم اما از کارمان راضی نیستم چون باید بهتر از این می بردیم. بعد از 15 یا 16 امتیاز هر کدام از بازیکنان شروع به بازی برای خود می کنند و چون فکر می کنند که بازی تمام شده به صورت فردی بازی می کنند.

وی در پاسخ به اینکه به هر حال پیروزی در بازی اول برای تیمش خوب بود، گفت: بردن خوب است اما این سبک بازی من نیست. اگر 90 امتیاز هم بگیریم به این شکل راضی نیستم و از بازی با اختلاف 20 امتیاز هم با این شرایط خوشحال نمی شوم چون همه باید قواعد را رعایت کنند.در نهایت هم ما در پایان این بازی به حریف اجازه برگشت دادیم.

**صادق زاده: انتخاب محل بازی اول کار را سختتر می کند

سرمربی تیم فولاد ماهان هم پس از باخت اول تیمش در جمع خبرنگاران گفت: ما دو بازیکن اصلی خود را در تمرینات نداشتیم و همین موضوع شرایط سختی برای تیم به وجود آورد که آن را رسانه ای نکردیم. تا قبل از بازی برای اوشین ساهاکیان حدود 40 درصد اجازه بازی صادر شد که ما بیش از حد هم از این بازیکن استفاده کردیم. جواد داوری که موفق به بازی نشد و محمد امجد هم در طول بازی دچار مشکل شد. با تمام این اتفاقات بازیکنان ما در این بازی سربلند بودند.

وی در مورد دلایل انتخاب تهران به عنوان میزبان اول توضیح داد: فیبا با قوانینی که صادر کرده به تیم های بالاتر این اجازه را می دهد که تعداد بازی بیشتر را در مرحله پلی آف میزبانی کنند اما در قوانین محلی ما که با یک پیشنهاد و رای گیری تصویب می شوند تنها امتیاز تیم بالاتر انتخاب مکان میزبانی اول است در حالی که همین انتخاب اول شرایط را برای تیمهای بالا سختتر می کند چون در صورت انتخاب بازی اول در خانه هر امتیازی که به حریف بدهیم کار سختی برای جبران خواهیم داشت و در صورت بازی در شهر مقابل هم شرایط با دادن امتیاز سخت است. در نهایت انتخاب تهران به عنوان میزبان دو دیدار ابتدایی براساس علاقه خودم بود.

سرمربی ماهان در پاسخ به سوالی در مورد حرکات برخی ملی پوشان در زمین تاکید کرد: نیازی به نصیحت برای ملی پوشان نیست. درخت هر چه پربارتر باشد افتاده تر است و تمام جامعه ورزش از این نفرات انتظار دارد که به عنوان الگوهای جوانان اولویتهای اول خود را به مسائل اخلاقی بدهند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار