علیرضا استکی گفت: بوکسوران ایرانی استعداد های بسیار خوبی دارند ولی از آن جایی که در میادین کمی حضور پیدا می کنند کمتر دیده می شوند.

علیرضا استکی مربی بدنساز تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر اردوی تیم بزرگسالان تعطیل است و فعلا جوانان در اولویت هستند.

وی افزود: به علت کمبود بودجه و مسابقات جوانان آسیا آنها از اهمیت بیشتری برخوردارند و تمرکز فدراسیون هم روی آن هاست که امیدورایم بتوانند در این مسابقات به نتایج خوبی برسند.

وی تصریح کرد: قرار است بعد از تعطیلات، تمرینات را از سر بگیریم و اردو را دوباره برگزار کنیم.

وی تاکید داشت: در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم که باید برنامه ریزی منظم و مدون در این خصوص داشته باشیم تا بتوانیم در آن رقابت ها نتیجه بگیریم.

استکی در خصوص اردوی مشترک با داغستانی ها اظهار داشت: البته جوانان با داغستانی ها اردو  داشتند و ما فقط با آن ها یک بازی تدارکاتی داشتیم.

وی ادامه داد: برخی افراد عنوان می کنند که تیم اعزامی از داغستان به ایران تیم درجه چند آن ها بود که در پاسخ این افراد با ید بگویم حتی اگر تیم درجه 8 آن ها نیز به اردوی مشترک می آمد همین که با آنها رقابت داشتیم برای ما کافی بود و باعث شد تا تجربه یک اردوی خوب را داشته باشیم.

وی ادامه داد: بوکسوران بزرگسالان تیم البته در روزهای نبود اردو، خودشان به صورت اختصاصی تمرین می کنند تا از آمادگی دور نباشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بوکسورهای ایرانی استعداد بسیار بالایی دارند ولی متاسفانه کمتر دیده می شود که اگر بتوانند در تورنمنت های مختلفی شرکت کنند و از حمایت های مسئولان نیز برخوردار باشند شاهد موفقیت و درخشش بوکس بزرگسالان خواهیم بود./آق

برچسب ها: بوکس ، حضور ، استعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار