درمیان المپیکی های مشهور 5 تن از آن ها هستند که در زندگی شخصی شان کارشان به دادگاه کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، المپیکی ها، اسطوره هایی هستند که نمایندگان کشورهایشان در مسابقات حساس و مهم المپیک هستند اگر چه آن ها شاید در زندگی حرفه ای خود به موفقیت هایی برسند اما در برخی موارد نیز کارشان به دادگاه می کشد.
 
از جمله ورزشکاران مجرم المپیکی می توان به اسکار پیستوریوس، ماریون جونز، تیم مونت گومری، تونیاهاردینگ ، بروسن کیمبال، وگای درون اشاره کرد.
جرم های این ورزشکاران با هم متفاوت است برخی از آن ها به دلایل مسائل شغلی و کاری و برخی دیگر نیز به علت مسائل خانوادگی به دادگاه فرا خوانده شده اند.
 
گای درون قهرمان دو در المپیک سال 1976به دلیل گرفتن پول از شغل های جانبی دولتی در برنامه ساخت وسازها در سال 2005 به دادگاه فرا خوانده شد.
تونیا هاردیگ المپیکی اسکیت کار تیم آمریکا در المپیک 1994 بود.وی مدت بعد به جرم تبانی با همسرش برای مصدوم کردن رقیب خود به دادگاه فرا خوانده شد.
 
بروس کیمبال نائب قهرمان المپیک 1984 در رشته شیرجه، به علت قتل 2 نوجوان در حالت مستی به دادگاه فرا خوانده شد و به 17 سال زندان محکوم شد.
مونت گومری قهرمان المپیک 200 در ماده چهار درصد متر، به دلیل چک بلامحل 5 میلیون دلاری و هم چنین نگه داری هروئین به 10 سال زندان محکوم شد.
 
ماریون جونز دونده موفق المپیک 2000 سیدنی نیز در سال 2008 به دادگاه فرا خوانده و از مارس تا سپتامبر این ماده به زندان محکوم شد.
 
به تازگی نیز اسکار پیستوریوس قهرمان معلول المپیک به دلیل قتل همسرش به دادگاه کشیده شد./آق
برچسب ها: دادگاه ، المپیک ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار