عضو کمیته پیگیری حوادث روز 22 بهمن قم گفت:‌ دیدار با آیات عظام نوری همدانی، حسيني بوشهري، مکارم شيرازي و علوي گرگاني در دستوركار بعدي اين كميته است.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده تهران و ورامین مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار امروز صبح کمیته پیگیری حادثه قم با حضرات آیات،‌امینی و موسوی اردبیلی گفت:‌ اعضاي کمیته پیگیری‌ کننده حادثه 22 بهمن قم صبح امروز در ديداري با آیت‌الله امینی و آیت‌الله موسوی اردبیلی و حجت‌الاسلام‌ و‌‌ المسلمین سیدجواد شهرستانی،‌ نماینده آیت‌الله سیستانی حوادث قم را بررسي کردند.
 
وی در ادامه افزود: دیدار بعدی این کمیته با آیات عظام نوری همدانی، حسيني بوشهري، مکارم شيرازي و علوي گرگاني است.
 
نماينده مردم تهران و ورامين در مجلس در رابطه با اين ديدار تصريح کرد: کميته پيگيري حادثه 22 بهمن قم  در اين ديدار گزارشي از اقدامات انجام شده را در خدمت آيات عظام ارائه کرد و پس از شنيدن نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي اين آيات عظام،‌نکات ياد شده را در دستور کار خود قرار داد.
 
وي با اشاره به ابراز تاثر آيات عظام از حوادث قم اظهار داشت: حوادث 22 بهمن قم بايد همانطور که آيات عظام تاکيد داشتند ريشه يابي شده و با عوامل آن به شدت برخورد شود تا ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته پیگیری ، حواث ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار