موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با کسب مجوز از شورای گسترش حوزه های علمیه از بین طلاب واجد شرایط، جهت تحصیل در رشته های تخصصی حوزوی پذیرش می نماید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا شریعتمدار هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و با مدنظر قرار دادن پذیرش‌های جدید این موسسه افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.
معاون آموزشی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد تصریح کرد: این موسسه برای سال تحصیلی 93-92 در مقاطع تحصیلی سطح 2 و 3 از طریق آزمون متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه پذیرش می‌نماید.
معاون آموزشی و فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) ،مهلت ثبت نام در این موسسه را تا پایان بیستم و پنجم فروردین ماه سال آینده اعلام کرد ویادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون بایدبه پایگاه اینترنتی ww.howzeh-qom.com مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۱۶۰داخلی 12و6210 از ساعت ۱۴-۱۹تماس حاصل نمایند./س
برچسب ها: قم ، پذیرش ، دانش پژوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.