پرونده زنی که با چاقو همسر خود را به دلیل اذیت و آزار به قتل رسانده و اولیای دم رضایت داده بودند جهت بررسی جنبه عمومی جرم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : در این پرونده اکرم 43 ساله متهم است که در سال 89 توسط چاقو شوهر خود را به قتل رسانده و به همراه برادرش جنازه مقتول داخل چمدان گذاشته و در کنار خیابان رها می کند.

طبق کیفر خواست قرائت شده متهم به طور صریح به جرم خود اعتراف کرده و گزارشات مرجع انتظامی و آگاهی تهران بزرگ نیز آن را تایید می کنند و همچنین نظریه پزشکی قانون به مشکل روانی و مریضی دو قطبی زن دامن زده ولی مشکلات روحی و روانی متهم را که موجب جنون می گردد در ضمیمه قتل قبول نکرده است.

پس از قرائت کیفر خواست دختر متهم در حضور قضات اعلام کرد که پدرش همیشه مادرش را مورد آزار و اذیت قرار می داده به طوری که مادرش از شدت ناراحتی شبها تا صبح نمی خوابید و چندین پاکت سیگار مصرف می کرده.

متهم که برای صحبت های خود با دستور رئیس شعبه در جلوی قرار گرفته بود خواستار خارج شدن فرزندان خود از جلسه دادگاه شد و پس از خروج آنان گفت: شوهرم مرا مدت ها مورد اذیت و آزار قرار می داد تا در نهایت پایان سال 89 دعوای ما شدت گرفت به طوری که من باز هم شب تا صبح نخوابیدم و در اوایل صبح به داخل اتاق شوهرم رفتم و با چاقو یک ضربه به حنجره اش زدم در ادامه به دلیلی که نمی دانستم چکار کنم به برادرم تماس گرفتم و او را از ماجرا آگاه ساختم.

پس از آنکه برادرم وارد منزل شد با کمک یکدیگر شوهرم را داخل یک پتو پیچیده و داخل چمدان انداخیتم و در ادامه جنازه شوهرم به خارج از شهر انتقال دادیم.

رئیس شعبه 113 با شنود اظهارات متهم به دلیلی که اولیای دم رضایت داده بودند، به جهت بررسی موضوع در راستای صدور حکم از لحاظ جنبه عمومی متهم را برای آخرین دفاعیات خود دعوت کرده، که در نهایت متهم این چنین بیان داشت: که هرگز ار مرگ شوهرم پشیمان نیستم و تنها از سوی دادگاه برای خودم و فرزندانم طلب بخشش می کنم.

لازم به ذکر است که پرونده جهت صدور حکم در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار دارد./ل

برچسب ها: دادگاه ، تهران ، اولیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار