ارتش سوريه در ادامه عمليات خود عليه گروههاي مسلح، تجهيزات نظامي جديدي به شهر حلب ارسال کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛‌ در حالي که درخواست ها در مورد حل سياسي بحران سوريه افزايش يافته است، خشونت ها در اين کشور همچنان شديد است. به همين علت افراد بيشتري در مناطق مختلف سوريه کشته شدند. در شهر حلب، ارتش سوريه موفق شد بزرگترين محل حضور گروههاي مسلح در محله بستان را منهدم کند. چهار افسر ترک و فرمانده گروه موسوم به جبهه النصره در حلب در اين عمليات کشته شدند. 

در ادامه اين گزارش آمده است: درگيريهاي شديد و ويراني در شهر حمص هم ادامه دارد و در درگيرهاي حيدريه، الشمريه، جوسيا و ريف قصير بيش از سيصد فرد مسلح از جمله دهها فرد مسلح عرب و خارجي کشته شدند. در دمشق هم درگيريها بين کميته هاي مردمي فلسطين و گروههاي مسلح در اطراف اردوگاه يرموک تشديد شد و درگيريها در محله هاي التضامن و حجر الاسود دمشق هم همچنان ادامه دارد. 

افسر ارتش سوريه به العالم گفت:شماري از تروريست ها در محله التضامن و حجر الاسود کشته شدند و شماري از آنان هم بازداشت شدند. اتباع ديگر کشورها هم در بين اين افراد وجود دارند.  مناطق زمالکا، عربين، دوما و مزارع مجدي السلطان در شرق دمشق هم شاهد درگيريهاي شديدي بود. به نظر مي رسد تحولات ميداني در سوريه در سايه جلوگيري بعضي کشورهاي عربي و منطقه اي از دستيابي به راه حل براي بحران سوريه، در حال گسترش است. بنابراين دستيابي به راه حل سياسي و نتايج آن به سرنوشت درگيريهاي کنوني در سوريه بستگي دارد. 




                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار