قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جوانان و نوجوانان امروزی و آیندگان تقویت کنیم.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای بند ماده 71 قانون وظایف شورای اسلامی کشور و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خیابان فاقد نام واقع در خیابان هفتم آذر بنام شهید حسین مولایی روز بهانی نامگذاری شد.

قائم مقام شهردار منطقه 4 تصریح کرد: از ابتدای سال جاری پرونده مربوط به نامگذاری 36 معبر بنام شهدای والا مقام در کمیسیون نامگذاری معابر منطقه 4 مطرح و به تصویب رسید.

حسینی نژاد، با اشاره به نامگذاری بیش از 1500 معبر منطقه 4 طی چهار سال اخیر تاکید کرد: از سال 86 تاکنون بیش از 1500 معبر فاقد نام و جدید الاحداث طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری از تابلوهای اسامی معابر شد و بیان کرد: شهروندان می توانند پیشنهادات خود را جهت تغییر نام معابر منطقه 4 به روابط عمومی شهرداری این منطقه ارائه کنند.

حسینی نژاد خاطر نشان کرد: در صورتی که خانواده معظم شهدا قصد تغییر نام و یا نامگذاری خیابانی در این منطقه را دارند به نواحی 9 گانه شهرداری یا روابط عمومی منطقه مراجعه تا موضوع در کمیته نامگذاری مطرح و در صورت موافقت شهر تهران، نامگذاری انجام شود./ل

 

برچسب ها: شهدا ، زینت ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار