عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه اين كميسيون افزايش قيمت بليط قطار را پيگيري و بررسي مي‌كند، گفت: دولت بايد مجلس را در اين مسير همراهي كند.

عباس فلاح بابا‌جان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت بلیط‌های قطار در روزهای اخیر گفت: با توجه به جلسه ماه گذشته کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه‌ و شهرسازی مقرر شد که افزایشی در نرخ قیمت بلیط‌های مسافرتی همچون قطار و اتوبوس صورت نگیرد اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت بلیط قطار بوده‌ایم و این امر مستلزم پیگیری از سوی مسئولین است.
 
وی در ادامه افزود: افزایش 20 درصدی نرخ بلیط‌ قطار و همچنين افزايش 65 درصدي قيمت بليط هواپيما موجب تمایل بیشتر مردم به سفرهای جاده‌ای با خودروهاي شخصی است كه این امر مشکلات و مخاطرات جانی و مالی زيادي را به همراه خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی افزایش قیمت بلیط قطار در این کمیسیون تصریح کرد: اين كميسيون در حال بررسي اين مسئله بوده اما دولت نيز بايد در اين راستا با مجلس همكاري داشته چراكه پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی با نرخ جدید آغاز و 40 درصد ثبت‌نام‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم اهر و هریس در  پایان  خاطرنشان کرد: بنده در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس افزایش20 درصدی قیمت بلیط قطار را مطرح و اين موضوع به طور جدي پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iraq
احسان
۰۹:۴۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
مگه قيمت بليط اتوبوس ها هم تغيير كرده!!!؟؟؟ من كه باورم نمي شه
آخرین اخبار