مشاور استاندار فارس در امور سرمايه گذاري و صنعت از برگزاري همايش همكاري اقتصادي استان فارس و آمريكاي لاتين، در شيراز خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس عبدالحسين شعرا اظهار داشت: همايش همكاري اقتصادي استان فارس و آمريكاي لاتين با محوريت استانداري و با همكاري انجمن دوستي ايران و ونزوئلا و همراهي اتاق بازرگاني شيراز 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در اين همايش سفراي كشورهاي ونزوئلا، اكوادور و كوبا و رايزن اقتصادي سفارت برزيل در جمهوري اسلامي ايران حضور خواهند داشت، افزود: اين همايش با سخنراني حسين صادق عابدين استاندار فارس و محمد نهاونديان رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران آغاز به كار خواهد كرد.

مشاور استاندار فارس در امور سرمايه گذاري و صنعت با بيان اين كه در اين همايش پنج ميز تخصصي در زمينه هاي صنايع ساختمان، صنايع نفت، گاز و پتروشيمي، صنايع غذايي، بازرگاني و مبادلات كالا و صنعت برق و صنايع وابسته تشكيل خواهد شد، گفت: در اين ميزهاي تخصصي، سرمايه گذاران و تجار ايراني و آمريكاي لاتين، ظرفيت ها و نيازمندي هاي خود را ارائه و در خصوص راه كارهاي گسترش همكاري ها مذاكره خواهند كرد.


وي افزود: همزمان با اين همايش نمايشگاه عكسي به مدت سه روز در زمينه توانمندي ها و فرصت هاي سرمايه گذاري در آمريكاي لاتين برپا در محل اتاق بازرگاني شيراز برقرار خواهد شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.