کنسرسیوم دیده بان جهانی کارآفرینی 80 عضو از سراسر دنیا دارد که دانشگاه تهران با عضویت در این کنسرسیوم فعالیت های کارآفرینی خود را گسترش داده است.

دکتر محمدرضا زالی، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: کارآفرینی به عنوان یک استراتژی کاربردی در همه کشورهای پیشرفته و حتی توسعه نیافته مورد توجه است و ایران نیز از جمله کشورهایی است که در این زمینه فعالیت های زیادی را انجام داده است.

وی افزود:عضویت دانشگاه تهران در کنسرسیوم دانشگاه دید بان جهانی کارآفرینی gem که وظیفه مونتورینگ کردن فعالیت های کارآفرینی را در بین 80 کشور عضو دارد از جمله دستاوردها و افتخارات این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز از لحاظ علمی جایگاه خوبی را داریم و ایران در بین 9 کشور عضو کمیته نوآوری های دیدبان کارآفرینی است.

وی همچنین گفت: در انتخاب هیئت مدیره gem بسیاری از کشورها به ایران و دانشگاه تهران رای دادند که این به معنی پیشرفت و جایگاه خوب کشور و دانشگاه تهران در زمینه کارآفرینی در جهان است.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران همچنین در خصوص پیشرفتهای این دانشگاه در چند سال اخیر گفت: از سال 86 تاکنون تعداد گرایشهای رشته کارآفرینی از 3 گرایش به 11 گرایش افزایش یافته است و این دانشگاه به صورت مجازی نیز دانشجو می پذیرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار