معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از راه اندازی خانه کارآفرینی دیگری در منطقه خبر داد و گفت: به زودی هجدهمین خانه کارآفرینی منطقه در خیابان هاشمی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حجت السلام عباس غلامرضازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: تاکنون 17 کارگاه و خانه کارآفرینی در سراهای محله ، خانه های مسکونی و مراکز فرهنگی دایر شده که در این خانه ها علاوه بر آموزش، برای علاقه مندان تولید کار می شود.
 
وی افزود: با راه اندازی این خانه ، تعداد خانه های کارآفرینی منطقه به هجده رسیده و طبق پیش بینی های لازم تبدیل به کارگاه خیاطی خواهد شد.
 
غلامرضازاده تصریح کرد: بر همین اساس پس از آموزش به افراد جویای کار تمامی ساز و کارها برای زمینه اشتغال آنان فراهم می شود و طبق برنامه ریزی از سازمان فنی و حرفه ای مدرکی معتبر به این افراد اعطا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همواره زمینه اشتغال با مشارکت شهروندان فراهم شده و خانه های کارآفرینی در سراهای محله ایجاد شده و در حال حاضر در 4 سرا ، کارگاه کسب و کار راه اندازی شده است.
 
به گفته معاون شهردار منطقه 9 علاقه مندان برای اطلاع از محل استقرار خانه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه واقع در محله مهرآباد جنوبی مراجعه و یا با شماره تلفن 66604900 تماس بگیرند./ز
برچسب ها: کارآفرینی ، پهنه ، آزادی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار