نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه کاشان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با 13 غرفه در بخش های صنعت و معدن، عمران، محرومیت زدایی و مدیریت دانش برپاشده است.

 حسن بخشنده تصریح کرد: دانشجویان و اساتید در غرفه مدیریت دانش می توانند کتابهایی را که کارشناسان و مهندسان قرارگاه در خصوص فعالیت های قرارگاه و بسیاری از طرح ها مستندسازی کرده اند با قیمت های مناسب تهیه کنند.

وی تاسیسات دریایی، راه، باند،سد، تونل، مخازن، سازه های فضایی، سد و نیروگاه، نفت، گاز و پتروشیمی و خطوط انتقال را از غرفه های صنعت و معدن و عمران این نمایشگاه برشمرد افزود: ارائه بخشی از طرح ها در ساخت مدرسه، مسجد، مراکز درمانی وبهداشتی، جاده و سایر موارد از غرفه های قابل تامل و مهم نمایشگاه در بخش محرومیت زادیی است.

به گفته وی، چهار کارگاه آموزشی مخازن ذخیره، ساخت پل های سگمنتال صدر، حفاری مکانیزه و کارگاه ابزار دقیق در سدهای خاکی مرتبط با رشته های مهندسی، عمران، برق، مکانیک، شیمی از برنامه های جنبی نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان است که طی در مدت برگزاری این نمایشگاه، در محل اتاق همایش دانشکده مهندسی برگزار می شود.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان، ایجاد فرصت مناسب جهت آشنایی و بهره مندی دانشجویان و اساتید از تجارب علمی وعملی کارشناسان قرارگاه در بخش های پژوهشی و طرح های تحصیلات تکمیلی را از مزایای برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: بازدید اساتید از این نمایشگاه و آگاهی بیشتر و بهتر از علوم کاربردی در بخش صنعت از دیگر مزایای موثر و مثبت این نمایشگاه است.

بخشنده اظهار داشت: شناسایی توانمندهایی عملی و معرفی دستاوردهای علمی و صنعتی این قرارگاه به مردم،کاربردی کردن علوم، ارائه راهکارهای تولید علم و ثروت، تعامل سازنده و مثبت دانشگاه با صنعت از اهداف نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان است.

وی،قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان بخش مهم صنعتی کشور و توانایی های بالای اجرایی ،فنی و علمی این قرارگاه در سطح کشور و خاورمیانه را یادآورشد و گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های این قرارگاه نمادی از توان مهندسی و علمی کشور در امر سازندگی و بخش های زیربنایی کشور است.

به گفته وی،نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از ششم تا نهم اسفند ماه هر روز از ساعت 8:30 تا 17:30 برای بازدید علاقه مندان در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه کاشان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دیروز اسفندماه با حضور جمعی از دانشجویان، استادان و روسای ادارات شهرستان کاشان در دانشگاه کاشان گشایش یافت./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.