جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رزمایش پيامبر اعظم(ص)8 اگر چه در مقیاس کوچکی از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه برگزار شده است، اما به خوبی توانسته نمایانگر توانمندی واقعی اين نيرو در صحنه نبرد واقعی با دشمنان باشد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه، در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های برگزاری این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش شبیه‌سازی شده صحنه واقعی حمله احتمالی دشمن است.

وی افزود: آمادگی یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش نیز بر اساس مقابله با حمله احتمالی دشمن و بر اساس توانمندی‌های دشمن به صورت واقعی طراحی شده است.

سلامی با اشاره به مراحل برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 خاطرنشان کرد: ترکیب قدرت و آتش و حرکت سریع واحدهای رزمی در این رزمایش بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: این رزمایش اگر چه در مقیاس کوچکی از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه برگزار شده است، اما به خوبی توانسته نمایانگر توانمندی واقعی نیروی زمینی سپاه در صحنه نبرد واقعی با دشمنان باشد.

وی در پایان، ویژگی‌های این رزمایش را قدرت تمرکز، پیوستگی و دقت آتش و همچنین همزمان سازی حرکت با آتش دانست و گفت: هر چه از زمان برگزاری این رزمایش می‌گذرد طراحی‌های ما برای مقابله با دشمن دقیق‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود.

انتهای پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار