معابر شمال تهران از ابتدای سال تا کنون با پخش بیش از 230 هزار تن آسفالت بیشترین میزان پخش آسفالت را بین مناطق 22 گانه شهر تهران بدست آورد.

‌به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق، اظهار داشت : بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل هماهنگی برنامه و اعتبارات فنی و عمرانی شهرداری تهران معابر شهرداری منطقه یک از ابتدای سال جاری تا کنون بیشتر از دیگر معابر شهری روکش آسفالت شده و با رشد 15 درصدی نسبت به سال گذشته توانسته مقام اول را کسب کند.
 
وی افزود: بیشترین سطح آسفالت شده معابر نیز نسبت به کل معابر مناطق 22 گانه شهر تهران متعلق به منطقه یک بوده است که با توجه به موقعیت کوهستانی و سردسیر بودن این منطقه سعی شده قبل از فصل سرما آسفالت معابر با کیفیت و شیب بندی مناسب به انجام رسد.
 
شیری با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و توقف عملیات حفاری در معابر  تصریح کرد:  امسال 112 کیلومتر مجوز حفاری برای شرکت های خدمات رسان صادر و از آنها خواسته شده تا  15 اسفند ماه عملیات حفاری خود را به اتمام برسانند.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: این عملیات با هدف سهولت در تردد و تامین رفاه حال شهروندان با هزینه ای بالغ بر360 میلیارد ریال از اول سال جاری تاکنون اجرا شده و طی آن بیش از 25  هزار تن عملیات لکه گیری و 205 هزار تن عملیات روکش اساسی در معابر به انجام رسیده است.
 
وی افزود: این عملیات در خیابان های دربند، شهید دکتر باهنر، شهید بازدار ،شریعتی،  قیطریه، بلوار 35 متری شهید اندرزگو، بلوار دانشجو و ... انجام شده است./ز
برچسب ها: آسفالت ، معابر ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار