آرش ظفری معاون تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران نیز در این نشست به بیان تغییرات ساختاری روابط عمومی ها و چارت سازمانی آن پرداخت و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی که توسط روابط عمومی ها انجام می شود و وظایف مهمی که در این بخش اعم از تبلیغات امور رسانه و مدیریت بحران های رسانه ای امور بین الملل و ارتباطات مردمی و ... بر عهده روابط عمومی هاست تغییرات مهمی ایجاد شده است که می تواند به ارتقای عملکرد این حوزه بیانجامد.
وی همچنین به تغییرات ساختاری ایجاد شده در بخش ارتباطات مردمی و ملاقات عمومی شهردار منطقه با شهروندان که از این پس به صورت paper less انجام خواهد شد اشاره و از اقدامات انجام شده برای حضور در مجامع عمومی دیدار با خانواده شهدا و بازدیدهای مردمی تقدیر و تشکر نمود.
ظفری هماهنگی در اجرای تبلیغات محیطی توجه به کیفیت و نکات ظریف تبلیغاتی استفاده از فضای مجازی برای اطلاع رسانی و بهره گیری مناسب از ظرفیت شبکه خبری پیامکی را ابزارهای تبلیغات مهم دانست که توجه به آن ها ضروری است./ز