برپایی نمایشگاه نشریات تخصصی در سالهای آینده و به صورت متداوم مطمئنآ به رشد علوم تخصصی در حوزه های مختلف کمک می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، «مهدی صادقی» مدیر مسئول انجمن ناشران کتب ورزشی، با تقدیر از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت برپایی نمایشگاه نشریات تخصصی با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه ، محلی برای ارتباط مستقیم این نشریات با مخاطبان شان است، البته این نمایشگاه با توجه به اینکه فقط نشریات تخصصی را شامل می شود، فرصتی برای فعالان این حوزه پدید می آورد که در کنار یکدیگر به تبادل اطلاعات نیز بپردازند.

مدیر مسئول انجمن ناشران کتب ورزشی به شاخه های علوم پزشکی در حوزه نشریات ورزشی کشور اشاره کرد و توضیح داد: نشریاتی که در حوزه های مختلف پزشکی ورزشی فعالیت داشته باشند، خیلی کم وجود دارند که باید فعالیت های بیشتری در این حوزه صورت گیرد. اما آن تعداد نشریاتی که در این حوزه فعالیت دارند، قطعاً باید از متخصصان در این زمینه استفاده کنند چراکه بحث تخصصی پزشکی بسیار مهم است.

وی افزود: به هر حال وجود نشریات تخصصی با وجود اینکه فعالیت آنها متفاوت است، در کنار نشریات عمومی لازم است. در زمینه ورزشی، نشریات عمومی بسیاری وجود دارند و کمتر اتفاق افتاده که نشریه ای تخصصی در زمینه خاص ورزشی ارائه شود.

وی ادامه داد: این نشریات با توجه به دیدگاه های مختلف افرادی که در شاخه های علمی کار می کنند، تولید محتوا می کنند و مخاطبان مخصوص به خود را دارند.

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 14 تا 20 اسفندماه برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.