فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمدرضا چگنی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی توره در اجرای تشدید طرح مبارزه با کالای قاچاق و مبارزه با بر هم زنندگان نظام اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی بیان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی کامیون که از اهواز به مقصد تهران در حال حرکت بود، یک محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: این محموله شامل 66 هزار و 680 قلم انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه برچسب شبنم، مجوزهای قانونی و فاکتور خرید بوده که محموله توقیف و وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل شد.

به گفته وی متهم با تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در سال 91 مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مجموعه این فرماندهی با تمام توان در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و مبارزه با پدیده قاچاق که موجب تضعیف اقتصاد کشور و جلوگیری از شکوفایی نظام اقتصادی می‌شود با اخلال‌گران نظام اقتصادی مبارزه می‌کند.
برچسب ها: قاچاق ، شازند ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.