در حالی که شایعاتی در خصوص اختلاف بین برخی از بازیکنان تیم استقلال مطرح شده بود، تمام بازیکنان به خصوص فرهاد مجیدی و مجتبی جباری دقایقی پیش سوار هواپیما شدند و تا دو ساعت دیگر در دوحه فرود می آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل فرودگاه امام خمینی (ره) امير قلعه نوعي اظهار داشت: خوشحالم که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی سخت لیگ برتر سه امتیاز کسب کرديم البته من به خاطر بازی نفت آبادان از حاتمی گله مند هستم اما همه اعضای تیم اکنون خالصانه در تلاش هستند تا ما به نتایج لازم دست یابیم ولی مشکلات مالی بزرگ ترین دغدغه استقلالی هاست.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود: فقط 7 بازی تا پایان لیگ برتر مانده اما 30 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.
 
وی در خصوص مشکلات مجتبی جباری اشاره کرد: مشکل جباری تنها یک مشکل مالیاتی بود ولی باشگاه تلاش کرد تا مشکل وی حل شود که جا دارد از نوری رئیس سازمان مالیاتی استان تهران هم بابت رفع این مشکل تشکر کنم.
 
قلعه نوعی در خصوص تیم الریان گفت: این تیم یک تیم چند ملیتی است که از 11 نفر بازیکنان این باشگاه حتی سه نفر هم قطری نیستند البته ما هم استقلال هستیم و انگیزه های زیادی داریم و اینکه نباید فراموش کنیم که حریف ما یک مهاجم خوب به نام نیلمار دارد که باید مراقب وی باشیم.
وی ادامه داد:  ما در گروه سختی قرار گرفته ایم و به قرعه دشواری برخورده ایم و بازی اول و آخر ما در این مسابقات خارج از خانه خواهد بود.
سرمربی تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: اگر پیش از سفر به قطر به باشگاه پول تزریق می شد اوضاع بسیار فرق می کرد اما بدانید که بچه ها به خاطر نام ایران از جان مایه می گذارد ولی من از عباسی توقع حمایت دارم و از بی تفاوتی وزیر ورزش و جوانان نسبت به استقلال تعجب می کنم چرا که بازیکنی مثل فرزاد حاتمی هنوز یک ریال هم دریافت نکرده است.
بازیکنان تیم استقلال به منظور شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شدند.
 
بنابر اين گزارش، در حالی که شایعاتی در خصوص اختلاف بین برخی از بازیکنان تیم استقلال پخش شده بود، تمام بازیکنان تیم استقلال به خصوص فرهاد مجیدی و مجتبی جباری دقایقی پیش سوار هواپیما شدند و تا دو ساعت دیگر در دوحه فرود می آیند.
 
 اولین تمرین استقلالی ها ساعت 18:20 امروز در ورزشگاه الریان و به مدت یک ساعت و نیم برگزار می شود اما دومین تمرین قبل از بازی و در ورزشگاه اصلی مسابقه به مدت یک ساعت برگزار می شود.
 
آرش برهانی مهاجم استقلال نتیجه بازی را 4 بر صفر پیش بینی کرده است و علی حمودی نیز اظهار داشت که قطعاً بازی را خواهند برد ولی به این معنی نیست از گروه صعود خواهند کرد و هنوز ابتدای راه هستند./مح
برچسب ها: سرمربی ، مشکلی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار