عملکرد بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات کشاورزی به كشاورزان استان زنجان قابل قبول نیست .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جلسه ستاد توسعه کشاورزی با اشاره به تسهیلات بانکی برای توسعه طرح‏های کشاورزی گفت: عملکرد بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات قابل قبول نیست.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اينكه ازعملکرد بانک‏های عامل استان به غیر از بانک کشاورزی رضایت نداریم از عدم تلاش لازم بانک‏های عامل برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان،انتقاد كرد.

وي پرداخت تسهیلات از طرف بانک کشاورزی را قابل قبول عنوان کرد وافزود: بانک کشاورزی عملکرد مناسبی برای پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی داشته است.

استاندار زنجان فعالیت و زحمات کشاورزان استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مدیران و مسئولین برای جذب تسهیلات کشاورزان استان تلاش کنند.

رئوفی‏ نژاد با تاکید بر رعایت اصل اخلاق در همکاری و تعامل برای توسعه کشاورزی استان، تصريح کرد: موضوع کمک برای جذب تسهیلات در حال حاضر موضوعی اخلاقی است.

وی با اشاره  به نشست استانداران با رئیس جمهور یادآور شد: در این جلسه موضوع مشکلات ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‏های عامل را با رئیس جمهور مطرح کردم.

عضو شوراي عالي اداري   كشور، |با بیان اینکه همه استان‏های کشور با این مشکل مواجه هستند، ادامه داد: با وجود شرایط یکسان برای همه استان‏ها برخی از استان‏های کشور تلاش بیشتری انجام داده‏اند.

رئوفی‏ نژاد با اشاره به تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر تا پایان سال خاطر نشان كرد: تا پایان سال باید همه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات از مرکز صورت گیرد./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.