رئیس سازمان صنعت ومعدن تجارت خراسان شمالی گفت:قرار داد 51 واحد صنعتی در استان برای دریافت 583 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع ریالی صندوق توسعه ملی نهایی شد.

سید ابراهیم حسینی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، بابیان این مطلب افزود: پیش از این تعدادی از طرح های مربوط به واحدهای صنعتی خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات ریالی به منظور جذب سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه به صندوق توسعه ملی ارسال شده بود و در حال حاضر قرارداد 51 واحد صنعتی برای دریافت 583 میلیارد ریال تسهیلات نهایی شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از محل 10 درصد ریالی بخش صنعت صندوق توسعه ملی پرداخت می شود، اظهارداشت: این میزان تسهیلات از طریق 5 بانک عامل در استان شامل بانک های صادرات ،سپه ،صنعت و معدن ،توسعه و تعاون و... اعطا خواهد شد.

حسینی گفت: در حال حاضر قرارداد اعطای این تسهیلات نهایی شده و به محض ارائه وثیقه مورد نیاز از طرف واحدهای صنعتی استان تسهیلات پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: دراستان 48 واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی هستند که این صندوق نیز برای پرداخت 136 میلیون یورو تسهیلات ارزی به واحدهای متقاضی موافقت کرده و این تسهیلات باید با عاملیت بانک های دولتی پرداخت شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.