مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران از برگزاری نخستین گردهمایی مشترك سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت حفاری در استان خوزستان و مراكز علمی و پژوهشی كشور در بهار آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'حمیدرضا گلپایگانی' با بیان این مطلب، گفت: این گردهمایی با هدف هم افزایی و آشنایی بیش از پیش سازندگان استان و دانشگاه هایی كه شركت ملی حفاری در پارك های علم و فناوری آنها، دفتر پژوهشی دارد، برگزار می شود.

وی، شركت ملی حفاری ایران را از شركت های پیشتاز در عرصه صنعت نفت در زمینه بومی سازی قطعات و تجهیزات كاربردی دانست و افزود: ساخت پنج دستگاه حفاری سنگین خشكی و افزون بر 18 هزار قطعات پرمصرف كاربردی در دستگاه های حفاری و تجهیزات خدمات فنی و مهندسی در سال های اخیر، بیانگر اهتمام و سرمایه گذاری ویژه این شركت به استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی است.

گلپایگانی، همیاری و همكاری بخش های مختلف این شركت با سازندگان و صنعتگران داخلی و به ویژه استانی و همچنین مراكز علمی و پژوهشی كشور را خوب ارزیابی و اظهار كرد: انتظار می رود این گردهمایی كه از سوی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و روابط عمومی شركت و همكاری انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان برپا می شود، در شتاب بخشیدن به اجرای برنامه بومی سازی تجهیزات و تامین 100 درصدی نیازهای صنعت حفاری كشور اثرگذار باشد.

مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران، حمایت از سازندگان داخلی را از اولویت های این شركت برشمرد و گفت: تقویت سازندگان و صنعتگران داخلی و به خصوص استان خوزستان، آثار ارزشمندی در رونق بخشی به كارگاه ها و شهرك های صنعتی استان و ایجاد فرصت های شغلی دارد.

شركت ملی حفاری ایران یكی از شركت های بالادستی تابع شركت ملی نفت ایران است كه حوزه ستادی آن در اهواز مستقر بوده و گستره عملیاتی آن در مناطق خشكی و دریایی بیش از 10 استان نفت خیز كشور متمركز است./س
برچسب ها: گردهمایی ، تجهیزات ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.