معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از برگزاری دوره آموزشی سرایداران مدارس طرح اسکان نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



محمدرضا ستایش فر گفت: برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 92 برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که یکی از این برنامه ها، برگزاری دوره آموزشی سرایداران مدارس طرح اسکان نوروزی در کرمانشاه است.

وی افزود: در راستای توجیه و آموزش سرایداران طرح اسکان مدارس آموزش و پرورش ستاد تسهیلات نوروزی، سه دوره به تفکیک برای سرایداران نواحی سه گانه شهر کرمانشاه با حضور 100 نفر تشکیل شد.

ستایش فر، خاطرنشان کرد: در این راستا مخاطبین ضمن آشنایی با نحوه برخورد با گردشگران و آشنایی با مبانی گردشگری، اطلاعاتی در خصوص پتانسیهای طبیعی و جاذبه های گردشگری استان به منظور راهنمایی هرچه بهتر مسافران نوروزی کسب کردند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اظهار داست: توجه به امر آموزش برای رده های مختلف فعالان عرصه گردشگری موضوعی حائز اهمیت در راستای میزبانی بهتر از گردشگران نوروزی است/س

برچسب ها: کرمانشاه ، دوره ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.