صدای زندگی این بار با زنگ چگونگی مدیریت اقتصادی خانواده در رادیو قرآن نواخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برنامه‌ خانواده‌محور «صدای زندگی» یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۰:05 تا ۱۱ از رادیو قرآن پخش می‌شود و در این  برنامه‌  اجتماعی ـ خانوادگی سعی شده با کلامی ساده و شیوا مسائل اجتماعی و خانوادگی را با مؤثرترین شیوه‌ بیان کند و این بار به بحث "مدیریت اقتصادی" در خانواده نگاهی ویژه دارد.
رویکرد این برنامه، سبک زندگی علمی مبتنی بر دینداری است و هدف این است که قرآن و آموزه‌های قرآنی وارد زندگی مردم شده و سبک زندگی قرآنی برای خانواده‌های ایرانی با زبانی ساده و شیوه بیان شود و یکی از این آموزه ها " مدیریت اقتصادی" در خانواده است که هرکدام از افراد خانواده به نوعی در این بحث وظایف و مسئولیت هایی دارند.
این برنامه با توجه به موضوع مخاطب هرروز "مدیریت اقتصادی" در بخش های مختلف را بیان می کند و روز یکشنبه 6 اسفندماه با موضوع برنامه همسران جوان به این مساله پرداخته است و از فردا ، دوشنبه 7 اسفند ماه والدین جوان، سه‌شنبه نوجوانان و جوانان و چهارشنبه بزرگسالان هر روز کارشناس دینی و کارشناس روان‌شناسی به بررسی موضوع "مدیریت اقتصادی" می‌پردازد.

با برنامه "صدای زندگی" در واقع   نوای زیستن  به گوش می‌رسد و هر وقت صدای زندگی به گوش رسید، یعنی زندگی در جریان است و در جریان بودن زندگی سبب بالندگی جامعه و حفظ ارزش‌های اسلامی و الهی می‌‌شود.
برنامه «صدای زندگی» یک  بخش روایی نیز دارد که رأس ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود و به سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و بزرگان دین اشاره می‌کند.
برنامه "صدای زندگی" کاری از گروه معارف  و به سردبیری مونا توسلی, تهیه کنندگی منیژه جوادی و گویندگی آدینه اللهیاری هرروز ساعت 10:05 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار