در جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در کردستان بر اطلاع رسانی و هشدار برای مقابله با حوادث ناگوار احتمالی چهارشنبه سوری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات مرتبط در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج برگزار شد، بر برنامه ریزی، تعامل بین بخشی و سازمانی به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه پایان سال تاکید شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با ارائه گزارشی از حوادث چهارشنبه آخر سال90 گفت: در چهارشنبه پایانی سال گذشته 95 نفر در استان دچار مصدومیت شدند که از این تعداد 81 نفر بصورت سرپایی درمان و 14نفر هم در مراکز درمانی بستري شدند.
فرزام بیدارپور با اشاره به اینکه بیشتر مصدومان در گروه سني 20 تا 24 سال بودند افزود: بیشترین آسیب دیدگي بر اثر استفاده از مواد محترقه و آتش زا دست، صورت و چشم گزارش شده است.
در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان ادارات مرتبط پیشنهادات خود را در زمینه اطلاع رسانی به جوانان، خانواده ها و کاهش حوادث احتمالی مطرح و بر آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی و خدمات رسانی در چهارشنبه پایانی امسال اعلام کردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.