محمد حسين فراهاني گفت: صنایع دستی ، سوغات استان های مختلف و اجرای موسیقی محلی عشایر و همچنین اجرای تور رایگان ری گردی در طول جشنواره از جمله برنامه های پیش بینی شده می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسین فراهانی قائم مقام رئیس سازمان و مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه  به میزبانی اداره میراث فرهنگی شهرستان ری در شهر ری نگین تاریخ فرهنگ و مذهب تهران  برپا می شود  افزود : صنایع دستی ، سوغات استان های مختلف و اجرای موسیقی محلی عشایر و  همچنین اجرای تور رایگان ری گردی در طول جشنواره از جمله برنامه های پیش بینی شده می باشد.
فراهانی در ادامه افزود : در حاشیه این جشنواره ونمایشگاه کارگاه آموزشی ، و همایشی در محوریت بررسی نقش جایگاه اطلاع رسانی (تبلیغات) در توسعه گردشگری بر گزار میشود وی همچنین از برپایی سیاه چادرهایی برای آشنایی بیشتر مردم با آیین و رسوم عشایر برپا خواهد شد.
یا د آور می شود : علاقه مندان می تواند از تاریخ 7 اسفندماه به مدت پنج روز از ساعت 9 الی 21 از این جشنواره در محل فرهنگسرای ولاء  واقع در میدان نماز شهر ری بازدید به عمل آورند و جهت کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام در تورهای ری گردی  با شماره تلفن 33763166 تماس حاصل نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار