معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت افزایی راهكار سازنده و كاربردی مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار قریشی، در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه روح الله استان مركزی در اراك افزود: اطاعت پذیری از ولایت فقیه محور و اساس اصلی بصیرت افزایی است.

وی تاكید كرد: دشمن در جنگ نرم قصد دارد به باورها و اعتقادات قشرهای مختلف مردم جامعه به خصوص جوانان ضربه بزند بنابراین آشنایی آنان با آموزه های دین مبین اسلام ضروری است.

معاون نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: اختلاف افكنی و تفرقه اندازی در اردوگاه اسلام و ناامید كردن مردم به آینده و سرنوشت كشور از دیگر اهداف شوم دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی است.

سردار فریشی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم برای تخریب باورهای اسلامی از تبلیغات وسیع و هدفمند و رسانه های جمعی به صورت گسترده استفاده می كند كه در این زمینه همه باید مراقب برنامه های دشمنان باشند.

وی یادآور شد: امروز دشمن برای ضربه زدن به جامعه اسلامی علاوه بر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از بعد اقتصادی نیز وارد شده كه با مقاومت و ایستادگی مردم می توان تحریم های آنان را به فرصت تبدیل كرد./س

برچسب ها: بصیرت ، جنگ نرم ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.