معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه بهاره از 13 اسفند ماه در ارومیه برپا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد دهقان اظهار داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها در تمام شهرهای استان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: در این راستا 18 نمایشگاه بهاره در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

دهقان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه‌ها، افزود: نمایشگاه‌های بهاره استان از یکم اسفند ماه راه‌اندازی و تا پایان اسفند ماه به کار خود ادامه می‌‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز و ضروری ایام عید را از این نمایشگاه‌ها خریداری کنند، افزود: در این نمایشگاه‌ها کالاها عمدتا تخفیف 5 تا 15 درصدی را شامل می‌شوند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره ارومیه نیز 13 اسفند ماه کار خود را آغاز می‌کند، اعلام کرد: در حال حاضر برخی اقلام مورد نیاز مردم از طریق فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به توزیع برنج، گوشت و گوشت مرغ اشاره کرد.

دهقان با بیان اینکه در توزیع اقلام مورد نیاز مردم و ذخیره سازی آن‌ها مشکلی وجود ندارد، گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد توزیع این اقلام در سطح گسترده‌ای خواهیم بود.
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.