معاون ارکان و امور مشترک ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)8 از اجرای روش‌های جدید نبرد با تهدیدهای جدید دشمن در این رزمایش خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف رزمایش پیامبر اعظم8 اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش‌ها در هنگامه صلح حفظ و ارتقای آمادگی‌های دفاعی نیروهای مسلح است.

وی افزود: در این رزمایش روش‌های جدید نبرد براساس تهدید‌های جدید علیه کشور توسط نیروهای زمینی سپاه اجرا خواهد شد.

سرلشکر باقری با اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف یگان‌های شرکت کننده و همچنین اقدامات و ابداعات جدیدی که در این رزمایش به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این رزمایش بر اساس راهبرد تعیین شده دفاعی کشور و در راستای حفظ و ارتقای آمادگی‌ها صورت می‌پذیرد.

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و پی‌گیری روش‌های القا و بزرگ‌نمایی در هنگامه برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی در راستای دشمنی با انقلاب اسلامی و مقابله با نظام و ملت ایران همواره در پی بزرگ‌نمایی رزمایش‌های نیروهای مسلح و القای ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی در دنیاست.

سرلشکر باقری در پایان با تأکید بر اینکه رزمایش‌های نیروهای مسلح همواره دارای پیام صلح و دوستی در کشورهای منطقه و به‌رخ کشیدن قدرت بازدارندگی و توان نیروهای مسلح برابر دشمن بوده است، در تشریح دلایل انتخاب نقطه منطقه عمومی کرمان برای اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص)8 تصریح کرد: پرهیر از مخاطره‌آفرینی برای مردم، دوری از مناطق پروازی و نیز مناطق مرزی و مشارکت دادن نیروها و یگان‌های مختلف در راستای حفظ و نمایش آمادگی‌های دفاعی و همچنین شبیه‌سازی مناطق دفاعی و تهدیدات احتمالی از جمله دلایل انتخاب مناطق در اجرای رزمایش‌هاست.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار